Jump to content

Transport av båt fra Kristiansand til Ålesund

Ålsunderen

Recommended Posts

Ah - supert! Som det gjerne fremgår, så er jeg også interessert i disse tjenestene.. Sonderer noen typiske vestlandsbåter, og de befinner seg på nettopp på Vestlandet alternativt nordover.

Store variasjoner omkring pris, eller blir det en høyst individuell beregning i hvert tilfelle? Hva pleier å inngå i en slik tjeneste? -og ikke minst; hva bør/må være på plass for at man skal kunne være trygg på tjenesteyter?

Ser at jeg blir litt ivrig her og nærmest kupper tråden for trådstarter - beklager det! ?

Bergen dørk skrev for 3 timer siden:

Og @Zitt håndterer været! Han har vist seg som en klippe, når det gjelder oppmuntring, follow ups og ikke minst uforglemmelige replikker. Han er en naturlig del av hentetrådene på Båtplassen, selv om han ikke er ombord. ??

Zitt gjør så godt han kan, Bergen dørk, men det er neimen ikke alltid det er nok!

Når det gjelder hentetråder, så synes jeg at gutta som henter og leverer fortjener alt engasjement vi andre kan komme med. Om det har noe verdi er jo en annen ting, så mye tøys og tull jeg kommer med, men sånn er det bare. Vi gjøre alle så godt vi kan.

En tur fra Kristiansand til Ålesund er midt i blinken, for oss på land, for hentecrewet og for rederiet.

Masse flotte bilder, profesjonell test av skuten og enda en dokumentasjon av vår fantastiske kyst. Kan det bli bedre!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...