Ålsunderen Startet 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2017 Stusser på å slå til på en 37 foter i Kristiansand og har da behov for å få den oppover kysten. 2 maskiner, cruiser på noen og 20 og topp på 34 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Du får kontakte noen av "båttransportørene her på BP. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Sjøfareren Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Har vi noen "kjente navn" her inne i så måte? Kan være av interesse, men kunne tenke meg noe prisinformasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Jepp @sap_2000, @Bjørn Løvjomås og @LALUNA II Bunnsolide sjøfolk som i tillegg gjør det til en big event på Båtplassen. Send de en IM eller vent til de sjekker inn på tråden. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Zitt Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Helt enig! Bergen dørk har foreslått kremen av kremen! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Og @Zitt håndterer været! Han har vist seg som en klippe, når det gjelder oppmuntring, follow ups og ikke minst uforglemmelige replikker. Han er en naturlig del av hentetrådene på Båtplassen, selv om han ikke er ombord. ?? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Sjøfareren Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Ah - supert! Som det gjerne fremgår, så er jeg også interessert i disse tjenestene.. Sonderer noen typiske vestlandsbåter, og de befinner seg på nettopp på Vestlandet alternativt nordover. Store variasjoner omkring pris, eller blir det en høyst individuell beregning i hvert tilfelle? Hva pleier å inngå i en slik tjeneste? -og ikke minst; hva bør/må være på plass for at man skal kunne være trygg på tjenesteyter? Ser at jeg blir litt ivrig her og nærmest kupper tråden for trådstarter - beklager det! ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjoove Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Hva som skal til.. Fulle tanker og tid :) Det er en fantastisk fin tur langs vestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Bjoove Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 I underkant av 370 Nm avhengig av rutevalg. Heldig med været går det på i overkant av et døgn. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Bergen dørk skrev for 3 timer siden: Og @Zitt håndterer været! Han har vist seg som en klippe, når det gjelder oppmuntring, follow ups og ikke minst uforglemmelige replikker. Han er en naturlig del av hentetrådene på Båtplassen, selv om han ikke er ombord. ?? Zitt gjør så godt han kan, Bergen dørk, men det er neimen ikke alltid det er nok! Når det gjelder hentetråder, så synes jeg at gutta som henter og leverer fortjener alt engasjement vi andre kan komme med. Om det har noe verdi er jo en annen ting, så mye tøys og tull jeg kommer med, men sånn er det bare. Vi gjøre alle så godt vi kan. En tur fra Kristiansand til Ålesund er midt i blinken, for oss på land, for hentecrewet og for rederiet. Masse flotte bilder, profesjonell test av skuten og enda en dokumentasjon av vår fantastiske kyst. Kan det bli bedre! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Har sett en melding her. Håper det kan la seg ordne med en ny tur.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Eureka Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 ? det gledes allerede. Og nå som jeg er i Jålesund, kremt.. Ålesund, så får jeg kanskje møte opp midtfjords, når dere kommer til midt AO... om det ikke kommer en fødsel i veien. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Hvis noen skal gå opp med båten, så vent til langt ut i neste uke. Dritvær over Stadt... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
LALUNA II Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Her dukker det opp noe intressant så fort jeg stikker nesen vekk fra pcèn et par dager absolutt intressant Ikke bare stadt det blåser om dagen Jærlandet er heller ikke så snill om dagen ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Marwin Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Just. Barentswatch.no er god å ha? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.