Seasu Startet 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2017 Dårlig feriestart i år. Propell, kon og bolt borte. Noen som har en kon/ mutter til DPE? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 (redigert) Volvo har vel sats med alt sammen, kon, skrue, spacer osv. Mener det koster rundt 1500,- og at delenummeret er 872614, men litt usikker på om jeg husker rette nummeret. Redigert 15.Juli.2017 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Tror jeg har en liggendes til DPE, skal hjem imorgen. Skal se etter da Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Seasu Svart 15.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Fått hjelp av Oksenøya Marina og Lasa Son, takk til dere og de. Så får vi se om det lar seg fikse til. God sommer Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Jeg har kon om ikke annet. Med låsebolten Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.