Guest Princess Ess Startet 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2017 Vi skulle på ferie igår, men så oppdaget jeg at landstrømmen var borte... Det lyser i polaritets lampa, men ingen utslag på 220 voltmeteret i båten. Har sjekket alle sikringer og jordfeilbrytere. Når jeg starter agregatet så virker 220v. Jeg finner heller ingen elektrisk skjema til Princess på nettet. Noen som har vært bort i lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 (redigert) Oss meg er det en vender/bryter du må legge over fra generator til landstrøm...regner med du har gjort det.. Redigert 15.Juli.2017 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Princess Ess Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Ja den slår jeg over... ?? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Skillatrafo ombord? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Må jo bare ta de åpenbare tingene.... Inntakssikring? Jordfeilbryter? Du må se etter noe som er off.... Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 (redigert) Bak rett over koblingen inn til båten er det en overloadbryter (Fairline). Sjekk om du har en slik. Red. Glem bryteren. Ser du har lys i polaritetslampa. Redigert 15.Juli.2017 av Scand Baltic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Princess Ess Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Takk for svarene. Jeg har ingen sikring rett etter inntaket, men en hovedsikring og jf bryter på panelet... Jeg tenkte på skilletrafoen Bitteliten. Skal demontere n og sjekke den ?? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 Avhengig av type. Sitter sikringer på trafoen også. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2017 (redigert) Enkelt å sjekke skilletrafo. Mål om det er 220v inn i den og 220v ut av den. Jeg hadde samme symptomer som deg. Strøm ved agregat, ikke landstrøm. Skilletrafoen var ødelagt. Redigert 15.Juli.2017 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Princess Ess Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Takk for svarene. Feilen lå i koblingen bak panelet. Den hadde løsnet. Nå er alt i orden. ???? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.