Jump to content

Edit History

Turbåt

Turbåt

Nok et sukk fra meg, trådstarter. Jeg har tøffet innenfor Jomfruland noen dager nå, i Kragerøskjærgården. Elendig DAB-dekning, spesielt fra NRK. Inntrykket blir ikke bedre av at RiksTV også stort sett glimrer med sitt fravær i samme område. Dog, av en eller annen merkelig grunn fikk jeg inn TV2 og fikk sett Norge spille mot Danmark på Vestre Rauane, mens NRK-kanalene var «no signal».

Jeg mener at myndighetene ikke kan holde på å gjøre narr av båt- og bilfolket på denne måten. DAB har alt for høy brukerterskel og jeg kan ikke skjønne annet at denne evige mottakerfiklinga vil kunne føre til ulykker etterhvert?

Turbåt

Turbåt

Nok et sukk fra meg, trådstarter. Jeg har tøffet innenfor Jomfruland noen dager nå, i Kragerøskjærgården. Elendig DAB-dekning, spesielt fra NRK. Inntrykket blir ikke bedre av at RiksTV også stort sett glimrer med sitt fravær i samme område. Dog, av en eller annen merkelig grunn fikk jeg inn TV2 og fikk sett Norge spille mot Danmark på Vestre Rauane, mens NRK-kanalene var «no signal».

Jeg mener at myndighetene ikke kan holde på å gjøre narr av båt- og bilfolket på denne måten. DAB har alt for høy brukerterskel og må jeg kan ikke skjønne annet at denne evige mottakerfiklinga vil kunne føre til ulykker etterhvert?

• Create New...