Jump to content

Edit History

Bay_liner

Bay_liner

Har forbannet meg på at jeg ikke skal ha DAB-Dritten noen sinne og det vil aldri bli noen endring på det, iPhone, enhver annen Phone, Brett eller PC tar inn hele verden med en trilion radiokanaler om nødvendig og kan enkelt kobles opp mot ethvert lydsystem hjemme, i båt eller bil. En får til og med telt med Solcelle og USB uttak integrert theese days :).

Kommer DRM hopper jeg på den for bilen (og båten) då eg køyrar mykje i utkantsrokij og der sliter jo vanlig FM og. Tradisjonelt var det bare NRK1 igjen Her og Der men nattestid over fjellom gikk det en del underholdende programmer eh, i hvertfall frem til 24:00

Utenom: Chinchi popup telt med solceller Led Lys Batter og USB uttak

tent_family_img2_9c187910-3f7b-457a-9c0a

Bay_liner

Bay_liner

Har forbannet meg på at jeg ikke skal ha DAB-Dritten noen sinne og det vil aldri bli noen endring på det iPhone, enhver annen Phone, Brett eller PC tar inn hele verden med en trilion radionkanaler om nødvendig og kan enkelt obles opp mot rthvert lydsystem hjemme, i båt eller bil. En får tilog med telt med Solcelle og USB uttak integrert theese days :).

Kommer DRM hopper jeg på den for bilen da eg køyrar mykje i utkantsrokij og der sliter jo vanlig FM og. Tradisjonelt var det bare NRK1 igjen Her og Der men nattestid over fjellom gikk det en del underholdende programmer eh, i hvertfall frem til 24:00

Utenom: Chinchi popup telt med solceller Led Lys Batter og USB uttak

tent_family_img2_9c187910-3f7b-457a-9c0a

• Create New...