Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Skifter du til Trudesign slipper du tenke mer på fastrusting eller korrorsjon. Skiftet nettopp nesten alle skroggjennomføringene og ventilene til Trudesign selv, har aldri vært borti lettere ventiler å åpne og lukke :thumbsup: De forrige gjennomføringene og ventilene ble så vidt jeg vet skiftet i 2005, kunne se at flere av dem var temmelig røde og svekket i godset da jeg slipte av dem litt for å sjekke. Hvis Trudesign holder det de lover (de har en del godkjenningssertifikater og tester å vise til) kan jeg ikke se noen grunn for å fortsette med gjennomføringer og ventiler i messing og rustfritt lengre.

Hakkannen

Hakkannen

Skifter du til Trudesign slipper du tenke mer på fastrusting eller korrorsjon. Skiftet nettopp nesten alle skroggjennomføringene og ventilene til Trudesign selv, har aldri vært borti lettere ventiler å åpne og lukke :thumbsup: De forrige gjennomføringene og ventilene ble så vidt jeg vet skiftet i 2005, kunne se at flere av dem var temmelig røde og svekket i godset da jeg slipte av dem litt for å sjekke. Hvis Trudesign holder det de lover (de har en del godkjenningssertifikater og tester å vise til) kan jeg ikke se noen grunn for å fortsette gjennomføringer og ventiler i messing og rustfritt lengre.

Hakkannen

Hakkannen

Skifter du til Trudesign slipper du tenke med på fastrusting eller korrorsjon. Skiftet nettopp nesten alle skroggjennomføringene og ventilene til Trudesign selv, har aldri vært borti lettere ventiler å åpne og lukke :thumbsup: De forrige gjennomføringene og ventilene ble så vidt jeg vet skiftet i 2005, kunne se at flere av dem var temmelig røde og svekket i godset da jeg slipte av dem litt for å sjekke. Hvis Trudesign holder det de lover (de har en del godkjenningssertifikater og tester å vise til) kan jeg ikke se noen grunn for å fortsette gjennomføringer og ventiler i messing og rustfritt lengre.

• Create New...