Bjørkski Startet 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2017 Hei, jeg har fått dab radio i båten og opplevde at all signal forsvant når jeg koblet til landstrøm, og er tilbake straks landstræmen er koblet fra. Jeg forstå så pass at der er tale om "støy" fra 220v systemet, men er der en kvik fiks? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 (redigert) Om 'landstrøm' betyr en lader så kan du begynne med å slå av den. Ladere og LED lamper og annet høyfrekvent utstyr av lav kvalitet har gjerne en tendens til å blokkere radio av ymse slag. Og joda det finnes utstyr du kan koble på for å filtrere ut støyen. Men kan være greit å finne synderen først. Redigert 16.Juli.2017 av Knurrbart (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 16.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 OK. Da er laderen tenkelig synderen. Skal sjekke Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 16.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Slo av mastervolt laderen og vips dab signal ? Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Så flott. Når kilden er lokalisert så er man på vei mot en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.