Jump to content

Edit History

X10an

X10an

I likhet med andre her vil jeg også helle mot at startmotoren er i orden. Dette sier jeg med bakgrunn i at den spinner raskere med startbooster. Hadde starteren vært problemet og batteri og polsko var i orden ville ikke booster hjulpet deg.

Mål spenning direkte mellom batteripolene (ikke på polskoene) mens den dras på starteren.

Mål deretter mellom motorblokken og startmotoren mens den dras på starteren.

X10an

X10an

I likhet med de andre her vil jeg også helle mot at startmotoren er i orden. Dette sier jeg med bakgrunn i at den spinner raskere med startbooster. Hadde starteren vært problemet og batteri og polsko var i orden ville ikke booster hjulpet deg.

Mål spenning direkte mellom batteripolene (ikke på polskoene) mens den dras på starteren.

Mål deretter mellom motorblokken og startmotoren mens den dras på starteren.

X10an

X10an

I likhet med de andre her vil jeg også helle mot at startmotoren er i orden. Dette sier jeg med bakgrunn i at den spinner raskere med startbooster. Hadde starteren vært problemet og batteri og polsko var i orden ville ikke booster hjulpet deg.

Mål spenning mellom motorblokken og startmotoren mens noen drar den på starteren. Mål deretter direkte mellom batteripolene (ikke på polskoene) mens den dras på starteren.

X10an

X10an

Mål spenning mellom motorblokken og startmotoren mens noen drar den på starteren. Mål deretter direkte på batteripolene (ikke på polskoene) mens den dras på starteren.

X10an

X10an

• Create New...