Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Som skrotnisse nevner: varm-skjæring er en mulighet som også bør sjekkes ut: Forsøk å ta av dekselet neste gang motoren stopper og kjenn på temperaturen på topplokket på øvre og nedre sylinder.

  • Er det temperaturforskjell på øvre og nedre sylinder ?
  • Kan dere se misfarging på toppen (mørkere områder enn orginallakk) ?
  • Har dere sjekket at pilen på blæra peker mot motoren ?
  • Har dere tilgang til å prøve en annen tank/ slange bensin ?
  • Lukter det bensin ? ser det ut som forgasseren renner over av og til ?

 

Helt enig med index; 3.5 omdr er uvanlig mye om det er 63V så har jeg brukt  1.7 omdr ut 

dieselfan

dieselfan

Som skrotnisse nevner: varm-skjæring er en mulighet som også bør sjekkes ut: Forsøk å ta av dekselet neste gang motoren stopper og kjenn på temperaturen på topplokket på øvre og nedre sylinder.

  • Er det temperaturforskjell på øvre og nedre sylinder ?
  • Kan dere se misfarging på toppen (mørkere områder enn orginallakk) ?
  • Har dere sjekket at pilen på blæra peker mot motoren ?
  • Har dere tilgang til å prøve en annen tank/ slange bensin ?
  • Lukter det bensin ? ser det ut som forgasseren renner over av og til ?


×
×
  • Create New...