BåtJea Startet 17.Juli.2017 Del på Facebook Startet 17.Juli.2017 Hei alle båtfolk. Har akkurat sydd nye gardiner til båten med noe så klisje som båtmotiv på. Blå og hvite. ? Problemet er at da jeg demonterte de så tok jeg av alle krokene og oppheng og la i en pose. Den er søkk borte. Og i familiehuset på 4 etg så er det som nålen j høystakken. Noen som vet hvor man kan få tak i nye? Viss noen er interessert så kan jeg legge ut bilder av prosessen. Gamle gardiner og nye samt sying med tråklebånd. Mvh Jea. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Den øverste er for glideskinne, den andre er for gardinbånd. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Worry II Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Jeg tror det er en produsent som heter Silent Gliss som laget disse. Google bildesøk, vil tro du finner ut av leverandør. Jeg kjøpte en pose med 200 stk liknende type via eBay for noen år tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann22Valdres Svart 20.Juli.2017 Del på Facebook Svart 20.Juli.2017 Tror du finner disse på Jysk m.fl Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 14.Februar.2018 Del på Facebook Svart 14.Februar.2018 BåtJea skrev On 17.7.2017 at 22.46: Viss noen er interessert så kan jeg legge ut bilder av prosessen. Gamle gardiner og nye samt sying med tråklebånd. Mvh Jea. Hei. Jeg skal sy gardiner til vinduene i midtkabinen og vil gjerne se hvordan du gikk frem. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.