index Startet 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2017 Jeg lurer på å kjøpe en landstedbåt som har en 30hk Mercury montert. Men hakene som låser motoren ved bakking er knekt, så motoren spretter opp ved litt gass akterover. Er dette noe som er enkelt å bytte, eller blir det en sveisejobb for viderekomne ut av slikt? Jeg vil jo gjerne ha noe som virker.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
rippie Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Er nok ikke bare bare å sveise dette, men mulig du kan bytte delen eller jallamekke en løsning. Legg ved noen bilder så får du nok noen gode tips Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Har bare fått noen dårlige bilder selv, båten ligger noen timers kjøring herfra. Det var derfor jeg lurte på om noen kjente til dette problemet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 ser sånn ut på deletegninga på nyere 2t 30hk, ser ut som at den er grei å bytte..? http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/30 (2 CYL.) (International)/0N001875 THRU 0N055504/Clamp Bracket/parts.html Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.