Håkon D. Sandt Startet 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2017 Hei. Jeg har 2 Helly Hansen vester, sailsafe. Begge har vært i bruk nå og er blitt oppblåst. Så nå trenger jeg nye patroner og tablett. Har vært hos XXL (vestene ble kjøpt her) og G-MAX på Høiden i Moss. Ingen av disse hadde dette settet. Hvor får jeg kjøpt dette? Mvh Håkon Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Hei :-) Prøv hos Seatronic, Peer Gyntsvei 140, Moss, tror de kan ha dette. Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
lippert Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Seatronic er et godt tips. Husk at det behøver ikke stå HH på pakken :) "Alle" 33g CO-patroner passer. Det samme gjør alle salttabletter (bobbin) til Halkey Roberts utløsermekanisme. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Håkon D. Sandt Svart 18.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Supert! Jeg skal ta en tur innom Seatronic i morgen :) Takk for tipsene. Mvh Håkon Sitér dette innlegget Link to post
Håkon D. Sandt Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Til info, så segler de dette på Helly Hansen butikken på Norwegian Outlet i Vestby. Prisen var ikke avskrekkende heller, kun 199,- pr pakke:) Håkon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.