Jump to content

Edit History

Tom Erik Pederse

Tom Erik Pederse

Alt er helt og pent..Litt tæring på toppen av akslingen, men dette tror jeg skal gå greit..Styringen funket bra når jeg startet demonteringen, men måtte ha alt ut for å bytte trimsensoren :) Dette er min første båt med innenbordsmotor, så fint å lære litt på "egenhand" . gikk med ca 10 kiler, 1 boks wd40 og mange sleggeslag :) Brøt litt på styrearmen med brekkjern, noe som også hjalp på. Dobbelt så store underarmer, da jeg måtte slå på kilene forfra..satt på huk å slå rett fram pga en badeplattform som står i veien :D

Tom Erik Pederse

Tom Erik Pederse

Alt er helt og pent..Litt tæring på toppen av akslingen, men dette tror jeg skal gå greit..Styringen funket bra når jeg startet demonteringen, men måtte ha alt ut for å bytte trimsensoren :) Dette er min første båt med innenbordsmotor, så fint å lære litt på "egenhand" . gikk med ca 10 kiler, i boks wd40 og mange sleggeslag :) Brøt litt på styrearmen med brekkjern, noe som også hjalp på. Dobbelt så store underarmer, da jeg måtte slå på kilene forfra..satt på huk å slå rett fram pga en badeplattform som står i veien :D

Tom Erik Pederse

Tom Erik Pederse

Alt er helt og pent..Litt tæring på toppen av akslingen, men dette tror jeg skal gå greit..Styringen funket bra når jeg startet demonteringen, men måtte ha alt du for å bytte trimsensoren :) Dette er min første båt med innenbordsmotor, så fint å lære litt på "egenhand" . gikk med ca 10 kiler, i boks wd40 og mange sleggeslag :) Brøt litt på styrearmen med brekkjern, noe som også hjalp på. Dobbelt så store underarmer, da jeg måtte slå på kilene forfra..satt på huk å slå rett fram pga en badeplattform som står i veien :D

• Create New...