KongKing Startet 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2017 Baugpropellen streika i dag. Splint på motor som røyk. Er en 4hk Sleipner fra starten av 90-tallet. Vet Maritim har, men det finnes ikke her jeg ligger ved Tjøme. Noen som vet om båtutstyrsbutikk i nærheten? Eller om noen båtfolk i nærheten sitter med en til overs? mvh KK Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Selv har jeg benyttet skrujern i passende dimensjon som jeg kapper til riktig lengde. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Du kan prøve Vallø motor eller Jarlsø motor i Tønsberg. Skulle overraske meg mye hvis ikke de har. Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Har det ordnet seg? Vrengen Maritime ved Vrengen er kanskje nærmest deg, ring de i morgen evt. http://vrengenmaritime.no/ Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 18.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Takk for tips? Sjekker i morgen kk Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Vrengen hadde ? Kjøpte 2 så jeg har en i reserve ?⚓️ Kk Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 19.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 KongKing skrev for 6 timer siden: Vrengen hadde ? Kjøpte 2 så jeg har en i reserve ?⚓️ Kk Greit å vite. Har maken baugpropell. Har et par reservesplinter ombord nå, men man vet aldri. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.