Lindland Startet 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2017 Jeg har en nord west 355 med 2stk kad 44 på dp-E drev. Jeg har denne sesongen erfart sporadisk (3 ganger) at bb motor ikke går i fri når jeg setter den i fri. Dette har skjedd både når den har gått fremover og i revers. Jeg har håndtert dette ved å sette girhendel i "motsatt" gir og så i fri, og da har giret lystret. Jeg antar at problemet skyldes feil på aktuator. Jeg byttet girvajer i fjor etter å ha fått feilmelding på aktuator. Jeg leste også følgende artikkel om å reparere aktuatoren. http://www.maringuiden.se/forum/topic/64008-krånglande-ställdonaktuator-till-vp-kad44/ er det noen her som har erfaring med å reparere en slitt aktuator. Foreløpig vet jeg ikke om det for min del er snakk om slitte tannhjul eller om det er kontaktene/bryterne på kretskortet som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 (redigert) Jeg måtte bytte vaier både i forifjor og ifjor.. Koblet fra aktuator og sjekket vaier. Treg som fy etter bare 1 år.. Redigert 19.Juli.2017 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lindland Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Jeg skal sjekke den også. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Og takk for linken på aktuator fix :-) Jeg har en Facebook gruppe hvor jeg samler på alt KAD relaterte feil/symptomer (ingen spørsmål, stort sett bare løsninger), så den er lagret der. Send en PM hvis du vil være med der og er på FB Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lindland Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2017 Supert. Hva heter du/Evt. Gruppen på fb, så jeg kan søke opp? jeg ligger som Øivind Lindland på fb Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.