Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Takker. Tror hullet er omentrent samme størrelse som jeg har, bare at mitt er midt på kassen/ventilen. Skal se om jeg må forandre noe på det.

Men en ting er sikkert og det er at løsningen fra NB er særdeles dårlig. Skal man bruke båten i ruskevær med sjø nesten helt opp til rekka, så sier det seg selv at dette blir det problemer med. Angrer bare på at jeg ikke for lenge siden spurte her på BP. Men igjen så tenkte jeg for avansert :giggle: Sprekker og hull :lol:

Men unyttig har det ikke vært. Båten en hobbyen min og du verden hvor mye bedre jeg kjenner båten nå. Ikke minst så har jeg får sjekket alt under vannlinja, så det er jeg trygg på er uten skader og slikt.

Kjellg

Kjellg

Takker. Tror hullet er omentrent samme størrelse som jeg har, bare at mitt er midt på kassen/ventilen. Skal se om jeg må forandre noe på det.

Men en ting er sikkert og det er at løsningen fra NB er særdeles dårlig. Skal man bruke båten i ruskevær med sjø nesten helt opp til rekka, så sier det seg selv at dette blir det problemer med. Angrer bare på at jeg ikke for lenge siden spurte her på BP. Men igjen så tenkte jeg for avansert :giggle: Sprekker og hull :lol:

Kjellg

Kjellg

Kjellg

Kjellg

HAIK skrev 3 minutes ago:

Her ser du hvordan dreneringshullet er laget på 32. Hullet har en dia på ca 15 - 20 mm. Og er i bakkant av luftinntaket.

Opplever ingen vanninntregning i motorrom.

image.jpeg

Takker. Tror fådet er omentrent samme størrelse som jeg har, bare at mitt er midt på kassen/ventilen. Skal se om jeg må forandre noe på det.

• Create New...