hassepe Startet 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2017 Hei, Jeg har en 40hk Autolube 96 mod. Det komme til tider en pipetone fra kontrollboksen og det lyser en rød diode på motoren. Er det noen som vet hva dette er? Oljetanken er halvfull. Pipetonen slutter hvis jeg stopper motoren og starter igjen Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 disse motorene piper og lyser også om den går for varm. dvs sjekk kjølinga Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
hassepe Svart 20.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 Det kommer vann fra kontrollstålen. Er det noen annen måte å sjekke det? Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Er det sånn at disse piper med forskjellige signaler (altså langt pip for X, korte pip for Y) eller piper de bare "på en måte"? Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
El Frodo Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Sjekk tempføleren.Sitter i en gummihette mellom sylindrene Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 18.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2018 Jeg har opplevd at føleren til oljetanken kan jukse litt, gjerne når det er under halv tank. Prøv å fyll den opp og se om samme skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.