sebba2 Startet 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2017 (redigert) Har en roland 23 fots snekke for øyeblikket. Lurte bare på om noen veit om denne er den samme som herwa 23? De ser skummelt like ut: Deen første der er Roland 23. Den andre er Herwa. Tenker på skroget og oppbyggingen, ikke detaljer som lanternemast og farge osv.. noen som veit? Ser Herwaen har litt forskjellig dekk med 3 vinduer der Rolanden har 2.. Ellers syns eg de ser veldig like ut.. EDIT; Evt er det noen andre båter som er like i skroget som disse? Redigert 20.Juli.2017 av sebba2 (see edit history) Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
LM 605 Svart 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 Kan ikke tro at disse to har samme skrog, var vel konkurrenter den gang. Er vel snekker i fra 60- tallet som er avbildet. Herwa var jo en av pionerene i Grimstad når det gjaldt plastbåter. Roland var jo i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 20.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2017 Ja 60-70talle ja.. Gammel men god båt :D Trur og eg har sett ein båt som hette Fjord 23 som og er lik disse to.. Syns bare det virka litt rart at konkurrenter lager båter som e så like eg.. Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.