LilleJohn Startet 20.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2017 Har en skibsplast 600 .89 mod som legger seg faretuende mye over på siden når eg passerer 14-15 knop.Har smart tabs/flaps på den som nettopp er blitt skiftet.Har noen opplevd noe lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 -tråden er i feil del av forumet ? Dette er i OT, mens spørsmålet ditt hører hjemme i båtdelen. Men, står motoren i senter? Har du en finne like over propellen som kan justeres? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Krenget båten med de gamle smarttabsene? Hvis ikke; da ligger nok problemet der, kanskje den av de nye er stivere enn den andre? De jeg har vært borti kan justeres via hull i braketten, hvordan er det hos deg, er de stilt inn likt? Ikke at de nødvendigvis trenger stå likt (har båten pleid å krenge kan den ene justeres hardere), men der er i alle fall en plass å begynne. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 .. høres ut som min båt med en defekt demper til smart tabsene. Sjekk også fargen på stripsen på demperen - den angir stivheten. Blått er 60 lbs om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.