Jump to content

Valg av ungdomsbåt, helst under 15k og lang stamme.

Andreaass

Recommended Posts

Hei, jeg har lyst til å kjøpe meg en ny båt. Har en gammel 30 hk motor som jeg gjerne vil bruke. Vis båten hadde komt under 15 000 hadde det vert ypperlig. Ser helst for meg en åpen glassfiberbåt som også kan brukest til fiske ( då blir litt sponset av pappa)

Kommentar fra moderator:
Du må oppgi om motoren har lang eller kort stamme da dette begrenser hvilke båter som kan være aktuelle.

Ungdomsbåter liker vi.    :thumbsup:  For 15000,- får du en god del å velge i.  Jeg ville ha sett etter en som var selvrensende . Øse er ikke gøy. Om båten er en del slitt kosmetisk så er det ganske enkelt og utbedre. Også små sår og skader. 30 hk betyr også at det er greiest med en form for rattkonsoll .

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

images?q=tbn:ANd9GcQXDqsnsyI_wKn5pDWKmvA

sånn måler du lengden. 

andre aktuelle båter er GH 11 LS, GH430, Rana 425 SL, alle selvlensende, 

den første kort stamme, de 2 andre lang.  (eldre gh 14 har kort men er da ikke selvlensende) 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...