Andreaass Startet 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2017 Hei, jeg har lyst til å kjøpe meg en ny båt. Har en gammel 30 hk motor som jeg gjerne vil bruke. Vis båten hadde komt under 15 000 hadde det vert ypperlig. Ser helst for meg en åpen glassfiberbåt som også kan brukest til fiske ( då blir litt sponset av pappa) Kommentar fra moderator: Du må oppgi om motoren har lang eller kort stamme da dette begrenser hvilke båter som kan være aktuelle. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Ungdomsbåter liker vi. For 15000,- får du en god del å velge i. Jeg ville ha sett etter en som var selvrensende . Øse er ikke gøy. Om båten er en del slitt kosmetisk så er det ganske enkelt og utbedre. Også små sår og skader. 30 hk betyr også at det er greiest med en form for rattkonsoll . Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Andreaass Svart 21.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Båten skal vere på hytta, så må vere selvlensende ja. Rattkonsoll er også et must ettersom det ikke er handgass på motoren. Har sett litt på finn. Er western 360 eller askeladden 15 sport, gode muligheter eller har dere andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Bever 350 har det meste. En på Finn nå for 13000,- Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Andreaass Svart 21.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Ser at den har maks motorstørrelse på 25 hk. Blir det noe problem? Og det ligger en askeladden 15 sport til 9000. Ble veldig frista av den men, fant ikke noe på nettet om den. Noen som aner om den er dugende? Kommentar fra moderator: Vennligst se kommentaren i første innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Andreaass Svart 21.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Vet desverre ikke om det er kort eller lang stamme. Motoren har blitt brukt på en oransje liten askeladden ht før. Kommentar fra moderator: Ok, dette må du finne ut av da det er helt bestemmende for valg av ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 sånn måler du lengden. andre aktuelle båter er GH 11 LS, GH430, Rana 425 SL, alle selvlensende, den første kort stamme, de 2 andre lang. (eldre gh 14 har kort men er da ikke selvlensende) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Andreaass Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Det er lang stamme på motoren, det er en suzuki. Kommentar fra moderator: Lagt til dette i tittelen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.