Streiff Startet 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2017 Hej! Har något här erfarenhet av att fälla targabågen på Bavaria 32 Sport? Jag har gångjärn i underkant av targabågens förkant och så sitter det två insexskruv som håller bågen på plats uppfälld. Är det bara att lossa dessa två + två skruvar och fälla bågen eller måste man lossa kablage någonstans? Kan inte se så mycket ifrån motorrummet.. Väger bågen mycket eller kan en man hålla den uppe medan en skruvar loss?? Skulle gärna fällt den inför vinterförvaring då det ju gör det betydligt enklare att täcka över båten! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 (redigert) Det holder med å løsne de store boltene og felle den fremover. Vi hadde en 2004 modell mvh Windy37GM Redigert 21.Juli.2017 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Streiff Svart 21.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Perfekt! Tackar, det gör det ju betydligt enklare att bygga täckställning! Är den tung? Jag är ju stark efter att ha ätit mängder av potetball genom åren men även jag har mina begränsningar ;) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 Mer et praktisk problem å være 2 steder på engang. Jeg brukte en sønn til å skru, og jeg tok imot targabøylen. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Streiff Svart 23.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Ok tack för infon! Då blir det att testa detta inför vintern! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.