Jump to content

Prisvurdering Plancraft Sabre 17" m/ E-TEC 75HK og Tredal henger

Snusmumrikken

Recommended Posts

Hei!

Har lagt ut båten på finn via en eldre annonse fra en båt vi har solgt. Hvordan er prisen synes dere?

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=98464488&fks=98464488

Tenker at jeg får mer for pakken ved å selge tingene individuelt, enn evt en samlet "pakkepris".

Satte båt ut for 7500,- evt. bud. Er folk seriøse så er vel ikke det avskrekkende?

Motoren for 35.000,- inkl alt av utstyr som skal følge med. Denne er i god stand og har gått lite. Over 45% er ved ca 1000 OMR. iflg diagnose tatt på motor. Burde vel være OK?

Henger for 9000,- da den er i god stand og har gått lite. Tilsvarende koster 16.000-17000,- ny idag inkl alt av moms og tilhørende. Synes jeg er rimelig.

Redigert av Snusmumrikken (see edit history)

Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK

Fordi jeg vil helst få solgt før vinteren da det er det kan bli et "problem" med å vinterlagre osv.

Samt, jeg er 17,  snart og hadde vært greit med et kapital til fremtidige investeringer i båt/bil o.l. Rett og slett derfor. Båt og motor fungerer aldeles herlig!

Min har har en Shetland 570, så blir uansett båt på meg. :-)

Redigert av Snusmumrikken (see edit history)

Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...