Båtfe Startet 22.Juli.2017 Del på Facebook Startet 22.Juli.2017 Hei, Jeg føler meg ganske lite oppegående her, men jeg har en ca 10 år gammel Mercury Viking 10 som ikke har vært på vannet på 2 år. Motoren har hatt service og startet fint men når jeg forsøker å gire står det bom fast. Motoren er koblet mot en styrekonsoll. Åpnet alt opp igjen og sjekket manualen, men ser ingenting galt. Når jeg forsøker manuelt å bevege på giret skjer det heller ingenting. Lurer på om det er noe mekanisk som låser motoren i nøytral(?). Kan ikke finne noe om dette i manualen og har heller aldri opplevd dette før. Om noen har kjennskap til dette og tips om hva som er galt eller glemt settes det stor pris på. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 22.Juli.2017 Del på Facebook Svart 22.Juli.2017 Om kontroll boksn har en liten ekstra gasspak kan denne låse i fri Sitér dette innlegget Link to post
Motstand Svart 28.Mai.2020 Del på Facebook Svart 28.Mai.2020 Båtfe - Har du manual til kontrollboksen som du kan dele med meg? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 28.Mai.2020 Del på Facebook Svart 28.Mai.2020 Trådstarter har ikke vært pålogget siden 2017, så jeg tror ikke han kommer til å dele med deg. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Motstand Svart 28.Mai.2020 Del på Facebook Svart 28.Mai.2020 Ser den :) Eg prøver å leite, men er vanskelig å finne. Kan det ligge noe manual over slikt på Dokument siden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.