Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Som andre har nevnt ved å flytte eksosgjennomføringen kan du risikere at du får hele akterenden din svart av sot.

Vi har hatt div tråder her tidligere på båteiere som sliter med det og i tillegg den sure eimen inn i båten under gange. Ja sågar kalesjen kan du risikere få sot på. Du har en høy kalesje med en gummibåt hengende der så muligheten for turbulens er høyst aktuell. Du risikerer at du får sot på deg når det skal bades.

Ellers ville jeg stilt et lite spørsmål ved om motoren din er 100%? Lenge siden dyser var på sjekk og kompresjonen sjekket? Eller er propellen blitt litt for tung å dra? 

Gudrun

Gudrun

Som andre har nevnt ved å flytte eksosgjennomføringen kan du risikere at du får hele akterenden din svart av sot.

Vi har hatt div tråder her tidligere på båteiere som sliter med det og i tillegg den sure eimen inn i båten under gange. Ja sågar kalesjen kan du risikere få sot på. Du har en høy kalesje og muligheten for turbulens er høyst aktuell.

Ellers ville jeg stilt et lite spørsmål ved om motoren din er 100%? Lenge siden dyser var på sjekk og kompresjonen sjekket? Eller er propellen blitt litt for tung å dra? 

Gudrun

Gudrun

Vi har hatt div tråder her tidligere på båteiere som får sot på akterenden og den sure eimen inn i båten under gange. Ja sågar kalesjen kan du få sot på. Du har en høy kalesje og muligheten for turbulens er høyst aktuell.

• Create New...