bliss X Startet 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2017 Det lekker olje fra seildrevet innvendig. Klarer ikke å lokalisere hvor det lekker og hvorfor men det virker som det kommer fra toppen av drevet. Noen som har hatt tilsvarende problem? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 O-ringen rundt det svarte lokket på toppen av drevet er det første jeg tenker på. Denne strekker seg over tid. Har du skrudd opp det svarte lokket får du det aldri tett uten å bytte O-ring. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Ja jeg hatt problem med ødelagte O ringer. Byttet nylig O ring fordi den var ødelagt men da jeg skrudde opp lokket i går var den nye også ødelagt. Ryker O ringen fordi man strammer lokket for hardt? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Vet ikke hva det kommer av, men erfaring tilsier at den må byttes hver gang det åpnes. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Har snakket med med lasa om dette i dag og de var ikke kjent med dette problemet. Sitér dette innlegget Link to post
huko Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 jeg har også problemer med oljelekkasje på mitt seildrev.Jeg har oppdaget en liten sprekk på toppen,i nerheten av en festebolt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.