Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

Bruk måleinstrument for 12vdc og ohm.

Mål at du har solide 12v fra batteriet på motor og cdi.

Mål ohm-verdier på alle givere i begge posisjoner.

 

Sjekk alle jordforbindelser og alle andre koblinger for feilfrie og ukorroderte kontaktflater.

Sjekk spesielt termo-switch og prøv i begge posisjoner og evt med lask, da denne tydligvis oppfører seg motsatt av oljenivåføler.

 

Tviler sterkt på at det er feil på cdi eller motor. Sannsynligvis feilmelding pga lav spenning, som følge av dårlig tilkoblet batteri eller hovedstrømsbryter, jfr tidligere eier. :thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

Bruk måleinstrument for 12vdc og ohm.

Mål at du har solide 12v fra batteriet på motor og cdi.

Mål ohm-verdier på alle givere i begge posisjoner.

 

Sjekk alle jordforbindelser og alle andre koblinger for feilfrie og ukorroderte kontaktflater.

Sjekk spesielt termo-switch og prøv i begge posisjoner og evt med lask, da denne tydligvis oppfører seg motsatt av oljenivåføler.

Tviler sterkt på at det er feil på cdi.:thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

Bruk måleinstrument for 12vdc og ohm.

Mål at du har solide 12v fra batteriet på motor og cdi.

Mål ohm-verdier på alle givere i begge posisjoner.

 

Sjekk alle jordfornindelser og alle andre koblinger for feilfrei og ukorroderte kontaktflater.

Sjekk spesielt termo-switch og prøv i begge posoisjoner og evt med lask, da denne tydligvis oppfører seg motsatt av oljenivåføler.

Tviler sterkt på at det er feil på cdi.:thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

Bruk måleinstrument for 12vdc og ohm.

Mål at du har solide 12v fra batteriet på motor og cdi.

Mål ohm-verdier på alle givere i begge posisjoner.

 

Sjekk alle jordfornindelser og alle andre koblinger for feilfrei og ukorroderte kontaktflater.

Sjekk spesielt termo-switch og prøv i begge posoisjoner med lask, da denne tydligvis oppfører seg motsatt av oljenivåføler.

Tviler sterkt på at det er feil på cdi.:thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

Bruk måleinstrument for 12vdc og ohm.

Mål at du har solide 12v fra batteriet på motor og cdi.

Mål ohm-verdier på alle givere i begge posisjoner.

 

Sjekk alle jordfornindelser og alle andre koblinger for feilfrei kontaktflater.

Sjekk spesielt termo-switch og prøv i begge posoisjoner med lask, da denne tydligvis oppfører seg motsatt av oljenivåføler.

Tviler sterkt på at det er feil på cdi.:thumbsup:



×
×
  • Create New...