ny i båt Startet 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2017 Hei, Noen som vet hvor lenge jeg må vente med å sjøsette båten etter påført epoxykitt marin fra biltema? Skal påføre ca 3mm under vannlinje. Det er ett hull som er lappet fra innsiden og skal sparkles utvendig. Er en gammel jolle så det trenger ikke se pent ut Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Les bruksanvisningen, om du har den. Et døgns tid ved 20 grader? Ellers vil jeg tro at epoxyen fortsetter herdeprosessen under vann om den ikke er helt utherdet. I hvert fall her på Østlandet der vanntemperaturen kruser rundt 20 grader. Sitér dette innlegget Link to post
ny i båt Svart 23.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Takk for svar, da håper jeg den herder under vann, ca 15 grader i vannet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.