Sopmeister Startet 24.Juli.2017 Del på Facebook Startet 24.Juli.2017 Hej. På den wesling jag köpt så är dräneringen pluggad. Kanalerna från styrkonsollen är igensatta men även hålet under utrymmet för bensintanken är igenplastat med polyester. Hur är dräneringen tänkt att fungera? Jag upplever det som att avrinningshålet sitter lågt och vatten borde rinna in i skrovet vid stillaliggande. Ska ta en bild för att visa. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 24.Juli.2017 Del på Facebook Svart 24.Juli.2017 Dreneringen på Wesling open funker dårlig originalt og særlig om du har en tung motor. På min hadde jeg hullene på konsollen åpne slik at vannet ble ledet ned i rommet ved bensintanken. Der satte jeg en elektrisk pumpe som sjekket vannstanden periodisk. Funket bra i de årene jeg hadde den. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Sopmeister Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2017 (redigert) ok. Jo den ser ut att ligga lite nära vattenlinjen för att fungera bra. tog några bilder. rejäl kork i botten? Har en Rule 500 pump som sitter i en annan båt. Den startar var 2.5 minut och får den tryck så kör pumpen. Den har fungerat bra. Antar att det är något liknande du har? Redigert 24.Juli.2017 av Sopmeister (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sopmeister Svart 18.August.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2017 Någon som har en bild på hur dränering såg ut original. Jag skulle vilja återställa min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.