Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Nydelig bryterpanel NilsPils:thumbsup:

Når det gjelder trådstarters bryter, har det vært dusjing på badet i det siste? Hos meg kom det vann inn i bryterpanelet. Da startet plutselig vannpumpa og doen begynte å fylles med vann. Dette skjedde rett etter jeg hadde tatt meg en dusj. Var glad på andre folks vegne at gardinene i salongen var trukket for da jeg sprang inn til sikringspanelet for å skru av pumpa, hvis ikke hadde de fått seg en opplevelse de aldri kom til å glemme:giggle: Kortslutningen (eller hva det var) ordnet seg av seg selv da bryteren fikk tørke. Har i ettertid vært påpasselig med å ikke få vann på bryterpanelet.

Hakkannen

Hakkannen

Nydelig bryterpanel NilsPils:thumbsup:

Når det gjelder trådstarters bryter, har det vært dusjing på badet i det siste? Hos meg kom det vann inn i bryterpanelet. Da startet plutselig vannpumpa og doen begynte å fylles med vann. Dette skjedde rett etter jeg hadde tatt meg en dusj. Var glad på andre folks vegne at gardinene i salongen var trukket for da jeg sprang inn til sikringspanelet for å skru av pumpa, hvis ikke hadde de fått seg en opplevelse de aldri kom til å glemme:giggle:

• Create New...