Whiskey Svart 8.August.2017 Link til dette innlegget Svart 8.August.2017 QHekkthruster er det på noen, koster rundt 20k å installere. Kan ikke si det er et must, mer kjekt å ha. Plotter er også dyrt å handle inn, så greit å få med en ok en. Vår 7 tommer Garmin er helt grei, men finnes nå finere... Kabinen foran har flere løsninger. 3 kabin versjonen har enten løsningen som vist over, som gir bedre bordplass nede, eller et bord på ene siden og litt større bysse... vi gikk for den over, men da er det lite pkass til komfyr... Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
PiperBill Svart 19.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Marex 280 Holiday ser også bra ut. Kanskje litt mindre plass en Baltic? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
AJ82 Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 PiperBill skrev for 1 time siden: Marex 280 Holiday ser også bra ut. Kanskje litt mindre plass en Baltic? Endel mindre plass ja. Det skiller vel nesten i halvmeter i bredde på de to... A.J. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 PiperBill skrev for 3 timer siden: Marex 280 Holiday ser også bra ut. Kanskje litt mindre plass en Baltic? Har vurdert båten for et par år siden og synes den er meget trang. Et hav av forskjell opp mot romsligheten i en Baltic. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Regina III Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Concorde 9000 Alt du ber om, og i tillegg to herlige stikkøyer med koøyer. Barna elsker dem. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 21.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 Concorde 9000 er litt eldre en de vi har tenkt. Marex 280 er en trang 28 fots. Men jeg kom over merket In Lander på Finn. Hadde ikke hørt om det før men det ligner veldig på Balticen. Tror jeg kommer til å kontakte selgeren omg. denne her. (må bare snakke med sjefen først) https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=102663662 Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Skrujeden Svart 21.August.2017 Link til dette innlegget Svart 21.August.2017 @PiperBill Jeg har min Baltic liggende i en bås som er senter senter 3,5meter. Er jo litt trangt men den skråner en del inn nede og den er bredest på badeplatformen. Uteliggeren er 8 m. Har fenderlist på siden og små fendre bak. Går akkurat, men ønsker meg 20 cm til slik at fendrene ligger fra båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.