tuttafatta Startet 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2017 Planlegger kjøp av brukt slepejolle som også kan brukes til litt fisking. Hvordan er sjødyktigheten til Lohi 390, f.eks sammenlignet med With, GH, Bever o.l.? Har den enkel eller dobbel bunn? Foretrekker enkel bunn pga. vekt og fare for vått skum/finer i dobbelt bunn. Har den lavt fribord (har bare sett den på bilde)? Skal bruke en 5 hk motor jeg har fra før. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Lohi har jeg ikke sett så mye til de siste 20 årene. Mulig jeg har noe mer data på den, skal sjekke så fort jeg har anledning Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
tuttafatta Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Supert, det er vanskelig å finne noe på nettet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.