Jump to content

Edit History

Tropic1

Tropic1

Trykket i systemet øker vel ikke før man trykker på knappen opp eller ned ? Pumpa er kun på når knappen(e) trykkes inn. Hos meg har det tydelig forsvunnet litt fra tanken og jeg ser stadig en oljefilm på sjøen som varer en stund etter jeg har lagt til :worry: Drevet siger litt i fart...Så alt peker mot en lekkasje enten i røra eller sylinderne...

Er det enkelt å skifte tetninger selv med litt youtube hjelp ? Spesial verktøy ? Drevet må av regner jeg med ?

Er det vanlig at marinaer også tar en slik repsett jobb ? Eller skiftes da sylinderne i sin helthet ?

Tropic1

Tropic1

Trykket i systemet øker vel ikke før man trykker på knappen opp eller ned ? Pumpa er kun på når knappen(e) trykkes inn. Hos meg har det tydelig forsvunnet litt fra tanken og jeg ser stadig en oljefilm på sjøen som varer en stund etter jeg har lagt til ? Drevet siger litt i fart...Så alt peker mot en lekkasje enten i røra eller sylinderne...

Er det enkelt å skifte tetninger selv med litt youtube hjelp ? Spesial verktøy ? Drevet må av regner jeg med ?

Er det vanlig at marinaer også tar en slik repsett jobb ? Eller skiftes da sylinderne i sin helthet ?

• Create New...