lectron Startet 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2017 Grei måte å få en båt fra Oslo til Stavanger som ikke koster mer enn en henger? (Selv om jeg lenge har vurdert å kjøpe det) Båten er en trebåt, 24', relativt flatbunnet ~ 1600 kg. Ligger på vann. Å ta sjøveien er uaktuelt grunnet tid, og fra lindesnes og videre blir det for litt mye vær for den båten. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Vet ikke og har kun sjekket med en speditør, men som referanse skulle TNR Spedisjon ha 7500,- fra Haugesund til Oslo for en 25 fots cabincruiser, (L 8.2m, B: 2.59m, H: 2.1m), men da måtte jeg selv ordne løft på og av lastebilen. Sitér dette innlegget Link to post
Rinlei Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Vurdert å leie båthenger og hente selv? Sitér dette innlegget Link to post
lectron Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 8 hours ago, Rinlei said: Vurdert å leie båthenger og hente selv? Jeg har det. Har til og med vurdert å kjøpe henger. For all del. Jeg trives godt i båtforeninger, men når de skal tømme slippen 3. Uke i april, og det ikke har vært en brukbar dag til lakkering (trbåt), så er alternativt opplag motiverende. En innehall i området koster typisk 15.000 (+ kranbil), og da har du en henger rett der. Leiehengere var der få av i området, men ikke langt vekke. Weekend typisk 3000, også bør jeg også leie bil til formålet . Så + drivstoff og egne "driftsutgifter" forbundet med 20t kjøring, så er det ikke gratis det heller ☺ Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 (redigert) prøv å legge ut på fraktekrigen på facebookhttps://www.facebook.com/groups/137309876653382/?ref=bookmarks Redigert 25.Juli.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.