Jump to content

Edit History

roesok

roesok

Fant denne tråden fra 2017 som merkelig nok ikke har fått noe svar. Jeg har heller ikke noe godt svar å gi; men har kun gode erfaringer med samme motor (2012 mod). Regner med dette gjelder den nye utgaven Honda BF115. Det var vel i 2010 den kom. Heller ikke sikkert det er noen forskjell på tomgangskjøring på denne og tidligere modell.

Jeg kjører mye på tomgang og lave turtall. Så langt uten problemer. Spørsmålet er om slik kjøring har noen negativ innvirkning på motor? Vet at eldre 2-taktere ikke likte det, men dagens 4-takterene uansett modell bør vel takle det uten problemer..

bf115-3.jpeg

roesok

roesok

Fant denne tråden fra 2017 som merkelig nok ikke har fått noe svar. Jeg har heller ikke noe godt svar å gi; men har kun gode erfaringer med samme motor. Regner med dette gjelder den nye utgaven Honda BF115. Det var vel i 2010 den nye modellen kom. Heller ikke sikkert det er noen forskjell på tomgangskjøring på denne og tidligere modell.

Jeg kjører mye på tomgang og lave turtall. Så langt uten problemer. Spørsmålet er om slik kjøring har noen negativ innvirkning på motor? Vet at eldre 2-taktere ikke likte det, men dagens 4-takterene uansett modell bør vel takle det uten problemer..

bf115-3.jpeg

• Create New...