Lars Marius Startet 25.Juli.2017 Del på Facebook Startet 25.Juli.2017 Hei Ønsker å få sjekket og evt justert ventilene på min Yanmar 6lpa-dte (240 hk) fra 2006. Tenkte at et Toyotaverksted skulle få gjøre jobben. Er det noen som har info om hvilken Landcruiser motor denne Yanmar motoren er marinisert fra? Typebetegnelse mottas med takk. Vennlig hilsen lmy Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 1HD-T mener jeg den heter. Satt i Land Cruisere på 90 tallet, tror ikke de var vanlige i Norge. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
M/S AIOLOS Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 For egen del fikk jeg et bilverksted til å sjekke ventiler på min gamle yanmar og ikke i nærheten av det prisen ville vært hos et yanmarverksted Sitér dette innlegget Link to post
Lars Marius Svart 26.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 Takker for svaret. La meg høre hvis andre har enda mer info lmy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.