Jump to content

Edit History

Bay_liner

Bay_liner

-> Bitteliten;

Ikke under fart som de fleste av nye båtbrannene skjedde vil jeg formode så vi står igjen med manglende ettersyn eller "konstruksjons" alt komponentfeil / underdimensjonering. Dette er verdens enkleste teknologi. Ved eksempelvis bruk av rele/kontaktor og DC  skal den strømførende lederen kobles over alle 3 (4) kontakter i serie (Syes mellom) for å fordele gnistgap. (Redusere gnistdannelser).

Kontaktorer har normalt mye lavere bryte/slukkekapasitet ved bruk i DC anlegg enn ved bruk i AC anlegg. Viktig å sjekke spesifikasjoner,

Forøvrig er det lagt inn en tidsforsinkelse i enkelte truster styresystemer slik at en ikke skal få konflikt mellom skifte av retning. Går an å forigle uansett.

Bay_liner

Bay_liner

-> Bitteliten;

Ikke under fart som de fleste av nye båtbrannene skjedde vil jeg formode så vi står igjen med manglende ettersyn eller "konstruksjons" alt komponentfeil / underdimensjonering. Dette er verdens enkleste teknologi. Ved eksempelvis bruk av rele/kontaktor og DC  skal den strømførende lederen kobles over alle 3 kontakter i serie (Syes mellom) for å fordele gnistgap. (Redusere gnistdannelser).

Kontaktorer har normalt mye lavere bryte/slukkekapasitet ved bruk i DC anlegg enn ved bruk i AC anlegg. Viktig å sjekke spesifikasjoner,

Forøvrig er det lagt inn en tidsforsinkelse i enkelte truster styresystemer slik at en ikke skal få konflikt mellom skifte av retning. Går an å forigle uansett.

Bay_liner

Bay_liner

-> Bitteliten;

Ikke under fart som de fleste av nye båtbrannene skjedde vil jeg formode så vi står igjen med manglende ettersyn eller "konstruksjons" alt komponentfeil / underdimensjonering. Dette er verdens enkleste teknologi. Ved eksempelvis bruk av rele/kontaktor og DC  skal den strømførende lederen kobles over alle 3 kontakter i serie (Syes mellom) for å fordele gnistgap. (Redusere gnistdannelser).

Kontaktorer har normalt mye lavere brytekapasitet ved bruk i DC anlegg enn ved bruk i AC anlegg. Viktig å sjekke,

Bay_liner

Bay_liner

-> Bitteliten;

Kontaktorer har normalt mye lavere brytekapasitet ved bruk i DC anlegg en ved bruk i AC anlegg. Viktig å sjekke,

Bay_liner

Bay_liner

-> Bitteliten;

Ikke under fart som de fleste av nye båtbrannene skjedde vil jeg formode så vi står igjen med manglende ettersyn eller "konstruksjonsfeil". Dette er verdens enkleste teknologi. Ved eksempelvis bruk av rele/kontaktor og DC  skal den strømførende lederen kobles over alle 3 kontakteri serie (Syes mellom) for å fordele gnistgap. (Redusere gnistdannelser).

Kontaktorer har normalt mye lavere brytekapasitet ved bruk i DC anlegg en ved bruk i AC anlegg. Viktig å sjekke,

• Create New...