Wellcraft Startet 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2017 Hei. Har et toalett som ikke fungerer som den skal. Når jeg tråkker på pedalen oppstår ikke vakumet som skal være der, og kverna starter ikke. Har sjekket så kverna fungerer som den skal, har koblet 12v rett inn på den. Se bilde, kan den ha noe med saken å gjøre? Ser slangen fra ene siden går inn på septiktanken, men andre enden vet jeg ikke hvor går. Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Hei Har vakuumanlegg selv, og vakuumet skal vel ikke oppstå når du trykker på pedalen? Har selv hatt endel trøbbel med mitt anlegg, og det er stort sett følgennde som er problemet: 1. du skal ha 2 enveissluser på hver side av pumpa, disse bør byttes først! De er billige, og blir harde med alderen, de befinner seg inni de svarte stussene på pumpa som du ser her: 2. Vakuumtanken har en omvendt trykkbryter som stopper pumpa når innstilt vakuum er oppnådd, og starter igjen når det er for lite vakuum. Befinner seg under det lokket du ser på enden av denne vakuumtanken: Og dette var vacuumbryteren. 3. irring på elektriske kontakter. Så altså; pumpa skal gå lenge før du benytter toalettet og bygge opp et undertrykk som blir stående til det utløses når du trykker på pedalen Håper dette hjalp deg :-) Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.