POL Startet 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2017 Som emnetittelen sier, lurer jeg på om noen her på Båtplassen har benyttet seg av dette verkstedet. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Har brukt de til både bil og båtmotor. Intet negativt fra meg Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Eureka Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Ja, så forskjellig kan man erfare.. ? Stryk fra med. Im sendt til TS Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Negativt herifrå også. Men har også høyrd mange som er fornøgde. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 26.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Eureka - Har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 ? jeg har ikke lyst til å gå i detalj i åpent forum. Jeg har bare min egen erfaring å vise til. Det kan godt hende, sannsynligvis, gjør de vanligvis gjør en god jobb. Men alle oppgavene de gjorde, måtte ettergås... håntering av båten under testkjøring var også noe å sette fingeren på. Men jeg regner med de har skjerpet rutiner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.