Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Få først sjekket ut om det faktisk er saltvann. 

Jeg hadde nok:

Tørk godt. Montér sammen. Ta en kjøretur (Forsiktig, uten å presse motoren. Ta det forsiktig for evt å ikke ødelegge mer.) Demonter. Sjekk.

Regner med at du har sjekket gnist på plugger. Evt bytte plugg mellom plugg to og tre.

Hvis du får bekreftet at det er saltvann, så er jeg usikker på beste behandling. Vil tro skylle med ferskvann inne i sylinderen og deretter sprøyte inn vanfortrengende smøremiddel er Ok. Men få beskjed fra andre som kan det. Her på forumet eller andre steder. Saltvann inne i sylinder er no no.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Få først sjekket ut om det faktisk er saltvann. 

Tørk godt. Montér sammen. Ta en kjøretur (uten å presse motoren. Ta det forsiktig for evt å ikke ødelegge mer.) Demonter. Sjekk.

Regner med at du har sjekket gnist på plugger. Evt bytte plugg mellom plugg to og tre.

Hvis du får bekreftet at det er saltvann, så er jeg usikker på beste behandling. Vil tro skylle med ferskvann inne i sylinderen og deretter sprøyte inn vanfortrengende smøremiddel er Ok. Men få beskjed fra andre som kan det. Her på forumet eller andre steder. Saltvann inne i sylinder er no no.

• Create New...