Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

Først og fremst så er 40.7 en stor entypeklasse, hvis du er ute etter dét, så diskvalifiser vel de andre. Ellers en fin båt, minus for buede sofaer i salong. Dessuten sikkert mye rimelig seil og utstyr i omløp, pga. utbredelse og klasse.

Match 42 - her MÅ feilkonstruert kjølinnfesting være utbedret skikkelig. Tror det er gjort på de fleste norske. Ludvig Daae har herjet rundt på regattabanene i mange år i en sånn. 

Hanse er vel egentlig ikke noen "crossover" i mine øyne?

Elan 40, den norske importøren seiler aktiv regatta i en av disse, og leverer mye feedback tilbake til verftet.

Dufor - tror jeg er fine båter, men kjenner lite til dem. 

Personlig synes jeg veldig mange ting som gjør båten fin å seile i regatta også gjør den fin på tur - mye plass ute og lett å bevege seg rundt, f.eks.

quantumduck

quantumduck

Først og fremst så er 40.7 en stor entypeklasse, hvis du er ute etter dét, så diskvalifiser vel de andre. Ellers en fin båt, minus for buede sofaer i salong. Dessuten sikkert mye rimelig seil og utstyr i omløp, pga. utbredelse og klasse.

Match 42 - her MÅ feilkonstruert kjølinnfesting være utbedret skikkelig. Ludvig Daae har herjet rundt på regattabanene i mange år i en sånn. 

Hanse er vel egentlig ikke noen "crossover" i mine øyne?

Elan 40, den norske importøren seiler aktiv regatta i en av disse, og leverer mye feedback tilbake til verftet.

Dufor - tror jeg er fine båter, men kjenner lite til dem. 

Personlig synes jeg veldig mange ting som gjør båten fin å seile i regatta også gjør den fin på tur - mye plass ute og lett å bevege seg rundt, f.eks.

• Create New...