quantumduck Svart 28.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2017 (redigert) Vi konstanterer bare at @Ida Marie III verken er i stand til å tenke logisk, kommunisere, forstå vanlige talemåter i morsmålet sitt, har en forkjærlighet for å gasse seg i islamistiske snuffvideoer på Internett, og ellers er på evig jakt etter krangel og bråk. Først og fremst et problem for han selv, uten at jeg tror han er i stand til å forstå det. Fortsatt god sommer. Redigert 28.Juli.2017 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 28.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2017 (redigert) 22 minutes ago, largo said: Overlagt hitling for å avslutte en debatt er å regne som ugyldig anvendelse av Godwins lov. Åpenbart, det fungerte jo overhodet ikke etter intensjonen. Må forøvrig si meg lettere overrasket over at det er så provoserende for dere at jeg tillater meg å ta avstand fra enkelte ting uten samtidig å nevne absolutt alle andre ting jeg også tar avstand fra? Er det egentlig vanlig kotyme? Særlig på et maritimt forum? Ser folk tar avstand både fra 0,8-promillegrense, grisekjøring med vannscooter inkl. påkjørsel av sjøfugl, såkalt "irettesettelse" av skipsbikkjer og whatnot, uten å nevne et eneste "verdensproblem", men tar man avstand fra unødig herjing med en fisk, then all hell breaks loose. Vel, vel, dere får vel bare leve med det ... det fins en blokkeringsknapp dere kan trykke på for å filtrere vekk individer med ekstremt lav moral, tror jeg. Redigert 28.Juli.2017 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.