Jump to content

Edit History

Fjord21DC

Fjord21DC

Hei! Takk for svar! Jeg har sjekket stigerøret fra tanken. Dvs stigerør og gummislange fra tank til filter er ok. Sugde nemlig lett bensin med munn og det gikk fint. Siden det filteret som sto der fra før (forsåvidt kun 2 uker gammelt) bare var 3/4 fullt så må svikten ligge i pumpen, eller etter filteret i en kobling eller slange (fra filter til pumpe). Men siden pumpen gir litt sug (kjente på inntaket til filteret) så tror jeg ikke slangen fra filter til pumpe et tett, men mulig litt blokkert/ trangt? Kan jo teste med trykkluft..

Ikke vet jeg..

Fjord21DC

Fjord21DC

Hei! Takk for svar! Jeg har sjekket stigerøret fra tanken. Dvs stigerør og gummislange fra tank til filter er ok. Sugde nemlig lett bensin med munn og det gikk fint. Siden det filteret som sto der fra før (forsåvidt kun 2 uker gammelt) bare var 3/4 fullt så må svikten ligge i pumpen, eller etter filteret i en kobling eller slange (fra filter til pumpe). Men siden pumpen gir litt sug (kjente på inntaket til filteret) så tror jeg ikke slanger fra filter til pumpe et tett, men mulig litt blokkert/ trangt? Kan jo teste med trykkluft..

Ikke vet jeg..

• Create New...