Ttor Startet 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2017 Jeg planlegger ny løsning for dørk og motorromsluker i salongen. Har i dag en løsning med et teppe som dekker alle lukene. Originalt har det vært små luker med aluminiumsrammer midt i det store teppet. I dag er det ca 10 småluker ned til maskinrommet, og det er problematisk med knirk og vanskelig å isolere skikkelig. Det er også tungvint med alle lukene dekket av ett stort teppe. Planen min er noen store luker. Teppebelagt, med kantlister i polert syrefast stål. Jeg finner godt utvalg av syrefast flattjern hos Astrup i nabolaget mitt, men disse er ikke polert. Er det noen som vet om det er noen som selger polert flattjern så jeg sparer meg for en del arbeid? Dagens løsning. Opprinnelig løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 26.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Hør med Størksen Rustfri i Godvik. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 27.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2017 Størksen har jeg ikke hørt med. Vet de lager rustfrie saker, men usikker på om de selger metervarer. Får ta meg en runde innom Astrup og Størksen når jeg kommer hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.