dennrick
Vi er fortsatt på land, og jeg har ikke glemt dere. Det er fremgang, men alt er ikke avklart. Det er fortsatt god respons hos alle de som skal og bør være involverte i saken, så jeg skal som jeg har sagt før, holde dere oppdatert.
Når det er sagt... Klart man blir utålmodig, men noen ganger må man bare stole på systemet. Å hisse opp stemningen i et system som tilsynelatende fungerer svært bra, fører ikke nødvendigvis til noe godt. Det så vi jo igår kveld / idag morges.
I mellomtiden har vi oppdaget andre sider av (båt)livet. Det å være uten båt er det mest åpenbare, men så var det elvefestival i Drammen. Så var det brunsnegleaksjon nr 2 i nabolaget der vi jo nå deltok. Det var også en gatefest her forleden. Loddsalg der barna kjørte løpet, og is var gratis. Jeg møtte naboer ved grillen som lurte på hvem jeg var, og det samme spurte jeg om. Hvor bor dere? Pussig setting, men det fungerte, i tillegg til at det var hyggelig med mange av de vi allerede kjente.
Men draget etter sjøen blir jo ikke borte av slikt surr som alt det overfor innebærer. Man skal ikke være hjemme i helgene i båtsesongen.