Jump to content

Edit History

Marwin

Marwin

Spente opp et fiskesnøre over kalesjen....

Ikke en måke på min båt.... De er redde for å sette seg fast

.

red.

Måker må visst huske? .

(En venn i en hage i småby i NordNorge var ille plaget med måker i hagen. De bl.a. stjal kaker fra kaffebordet og holdt et h@l... leven hver morgen. En slektning ble tilkalt med "litt tvilsomme fangstmetoder" og fyllte et par søppelkasser med døde måker; Det rare var at det ikke var en eneste måke i den hagen de neste tre årene...)

.

Seks små naust i rekke, tett i tett, med sorte tak.... To av dem har fiskescene spent opp over mønet;  Fire tak er nedskitne av måker. To er fortsatt svarte...

Marwin

Marwin

Ikke en måke på min båt.... De er redde for å sette seg fast

.

red.

Måker må visst huske? .

(En venn i en hage i småby i NordNorge var ille plaget med måker i hagen. De bl.a. stjal kaker fra kaffebordet og holdt et h@l... leven hver morgen. En slektning ble tilkalt med "litt tvilsomme fangstmetoder" og fyllte et par søppelkasser med døde måker; Det rare var at det ikke var en eneste måke i den hagen de neste tre årene...)

Marwin

Marwin

Ikke en måke på min båt....

.

red.

Måker må visst huske? De er redde for å sette seg fast.

Marwin

Marwin

Ikke en måke på min båt....

• Create New...