Jump to content

Edit History

Mjøsfarer

Mjøsfarer

Jeg bakket inn i gjestehavn, og uheldigvis stod båten i revers da det smalt i brygga. Det gikk veldig smått, men fort nok til at motoren stoppet. Jeg bannet og svertet litt, men starter opp igjen og fikk lagt båten på plass. Merket ikke noen vibrasjoner da, men da gikk motoren bare noen sekunder før jeg satte den i fri. 

Nå, et par dager etter har vi reist derfra, og jeg merker vibrasjoner ved det minste pådrag. Har ikke prøvd over 1200 omdreininger, men nå går vi ved tomgangsfart for å komme oss hjemover. Har ikke vært uti vannet, men ingen synlige skader fra oversiden. Ingen vibrasjoner når motoren ruses i fra. 

Føler meg trygg på at båten må på verksted, men har noen forslag om hva der her kan være?

Mjøsfarer

Mjøsfarer

Jeg bakket inn i gjestehavn, og uheldigvis stod båten i revers da det smalt i brygga. Det gikk veldig smått, men fort nok til at motoren stoppet. Jeg bannet og svertet litt, men starter opp igjen og fikk lagt båten på plass. Merket ikke noen vibrasjoner da, men da gikk motoren bare noen sekunder før jeg satte den i fri. 

Nå, et par dager etter, har vi reist derfra, og jeg merker vibrasjoner ved det minste pådrag. Har ikke prøvd over 1200 omdreininger, men nå går vi ved tomgangsfart for å komme oss hjemover. Har ikke vært uti vannet, men ingen synlige skader fra oversiden. Ingen vibrasjoner når motoren ruses i fra. 

Føler meg trygg på at båten må på verksted, men har noen forslag om hva der her kan være?

• Create New...