Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Jeg orker ikke leve med et slikt kvasi-selvlenser-system, da båten skal klare seg selv mens den ligger på vannet uten tilsyn i lengre perioder av gangen. Da blir zodiac og tempest utelukket. Hvilke er det som er skikkelig selvlensende i denne rib-klassen? Grand 480 og 500 kanskje? 

Bør vel ved nærmere ettertanke kanskje ha mørke "rib-pølser" også så den ikke blir så stygg i vannlinjen. Har zoomet litt mer inn på Grand golden line jeg nå. Er de gode eller bare vanlig gode i sjøen?

Fikk også tilbud på en brukt 2010 modell zodiac pro open 550 med Yamaha 115 firetakt. Den kan være perfekt. Og selger sier den er også skikkelig selvlensende. De er for dyre som nye og forhandlere nekter å selge med annet enn E-etc (og den motoren er utelukket for min del).

Lingefan

Lingefan

Jeg orker ikke leve med et slikt kvasi-selvlenser-system, da båten skal klare seg selv mens den ligger på vannet uten tilsyn i lengre perioder av gangen. Da blir zodiac og tempest utelukket. Hvilke er det som er skikkelig selvlensende i denne rib-klassen? Grand 480 og 500 kanskje? 

Bør vel ved nærmere ettertanke kanskje ha mørke "rib-pølser" også så den ikke blir så stygg i vannlinjen. Har zoomet litt mer inn på Grand golden line jeg nå. Er de gode eller bare vanlig gode i sjøen?

Fikk også tilbud på en brukt 2010 modell zodiac pro open 550 med Yamaha 115 firetakt. Den kan være perfekt. Og selger sier den er også skikkelig selvlensende.

Lingefan

Lingefan

Lingefan

Lingefan

Jeg orker ikke leve med et slikt kvasi-selvlenser-system, da båten skal klare seg selv mens den ligger på vannet uten tilsyn i lengre perioder sv gangen. Hvilke er det som er skikkelig selvlensende i denne rib-klassen? Grand 480 og 500 kanskje? 

Lingefan

Lingefan

Jeg orker ikke leve med et slikt kvasi-selvlenser-system, da båten skal klare seg selv uten tilsyn i lengre perioder sv gangen. Hvilke er det som er skikkelig selvlensende i denne rib-klassen? Grand 480 og 500 kanskje? 

Lingefan

Lingefan

Jeg kan ikke leve med et slikt kvasi-selvlenser-system. Hvilke er det som er skikkelig selvlensende i denne rib-klassen? Grand 480 og 500 kanskje? 

• Create New...