Veronica123 Startet 30.Juli.2017 Del på Facebook Startet 30.Juli.2017 Hei Jeg er helt fersk her inne på baatplassen, men trenger noen råd om frakt av båt. Vi har kjøpt ny båt, og trenger å få fraktet den hjem. Noen som vet om noen gode transport firmaer? Har lagt ut annonse på mitt anbud, men foreløpig ingen respons. Derfor tenkte jeg å prøve selv. Håper det er noen der ute som har noen gode anbefalinger. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 30.Juli.2017 Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Hva slags båt hvor skal du ha den flyttet til /fra er det sjøveien så kan jeg muligens hjelpe deg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 30.Juli.2017 Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Velkommen til baatplassen. Jeg hadde ikke turt å legge ut en sånn jobb på mitt anbud. På en sånn jobb må du bruke noen med referanser. Snakk med Laluna, så får du vite det du trenger vedr. transport på egen kjøl, hvis ikke har jeg god erfaring med Egil Ulvan Rederi for transport på skip?? Sitér dette innlegget Link to post
Veronica123 Svart 30.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Hei! hasla 26 krysser! Från Tønsberg til Aurskog så det går ikke sjøveien. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 30.Juli.2017 Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Nei ikke godt å ta den sjøveien nei må bli med lastebil prøv heller her på facebookenhttps://www.facebook.com/groups/137309876653382/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Veronica123 Svart 30.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2017 Prøver der, tusen takk skal du ha for hjelpen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.