Audun V Startet 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2017 (redigert) Eg har en kad42 der eg har problem med at innerste flatreim klatrer på kanten når eg strammer den som den skal være. Når eg ser etter ser det ut som reimhjulet på ferskvasspumpa ligge nokre cm innenfor reimhjula på veiva. er det nokon som har hatt samme sak? kan eg skimse ut reimhjulet på ferskvasspumpa på nokon måte? Vil gjerne ha innspel av dei som kan noke om dette :-) Redigert 30.Juli.2017 av Audun V (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 30.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Det skulle sjølvsagt stå nokre mm, ikkje cm :-) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Gjør en sjekk med rettholt / linjal og flytt den som er enklest å flytte. Ville ha som mål å være innenfor 1mm/350mm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.